onsdag 8 februari 2012

Fikaabstinens

Nej, nu har jag fikaabstinens! Jag har av olika anledningar inte kommit iväg till något fikaställe på sistone och inte heller har jag bakat något hemma men imorgon skulle jag äntligen få komma iväg och fika! Jag skulle återvända till ett av mina absolut favoritcaféer nämligen Petite France. Detta ljuvliga café som serverade macarons långt innan de blev kända för gemene man och som fortfarande har de absolut godaste (prova den med pistagesmak!). Utöver macarons serveras en mängd små delikata bakelser som gör det så svårt att välja så jag står där och skäms inför personalen när jag tar så lång tid på mig att välja. Ljuvligt ställe!

Tyvärr blir det inget besök av för jag har sjuka barn här hemma så fikabesöket får vänta tills nästa vecka! Suck, men den som väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar