fredag 27 januari 2012

Favorittidningen just nu


Hembakat
Köpte med mig min favorittidning hem: Hembakat! Nu är helgen räddad! Inte för att jag får tid att baka något ur tidningen utan för att jag kan ligga i soffan och bläddra igenom den i lugn och ro. Jag har redan hunnit kolla igenom den lite och det bådar gott. Tidningen har liksom lite av allt. I detta nummer finns smarriga recept på bl.a. havrerutor, nutellacupcakes, blondies, äppelgrottor, cheddarbröd och semlor! Det finns dessutom alltid roliga reportage, i detta nummer skriver de om var man kan dricka afternoon tea i Stockholm! Det är något jag absolut ska kolla noggrannare på för det vill jag verkligen komma iväg på någon dag. Har provat afternoon tea på Berns Asiatiska och det kan jag rekommendera men det finns ju många fler ställen, hela 12 stycken enligt tidningen. Hm, undrar vilket ställe vi ska prova först..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar